روش هایی برای داشتن اندامی زیبا مخصوص خانم ها

ژست شما بیش از آن‌که فکرش را بکنید در هیکل‌تان اثر دارد. هنگامی که قوز نمی‌کنید و صاف می‌ایستید، ناخودآگاه ماهیچه‌های شکم‌تان را درگیر می‌کنید. به این ترتیب قدتان بلندتر به نظر می‌رسد و شکم‌تان هم صاف‌تر می‌شود.

برای زنانی که هرروز ورزش می کنند بهتر است به جای آنچه هرروز انجام می دهند، آن را با تمرینات قدرتی ، قلبی با شدت کم ، قلبی با شدت بالا مخلوط کنند. به این صورت تغییر به آرامی در بدن آنها احساس می شود. تناسب اندام فرد حفظ می شود و او از این بابت بسیار خوشحال خواهد بود. بخصوص اینکه عدم تکرار تمرینات مانع از خستگی شما می شود.

پابرهنه راه رفتن به ویژه در فصل تابستان سبب افزایش جریان خون، قوی شدن استخوان‌ها، زیبا شدن اندام و بهتر شدن خلق و خو می‌شود.
جالب است بدانید ارتباط مستقیم پا با خاک در سلامت پوست و تشکیل سلول‌های پوست ی پا موثر است. در ضمن آزاد گذاشتن پا برای مدتی سبب زیبایی ناخن های پا و از بین رفتن بوی ناخوشایند پا می‌شود.

تحقیقات نشان می‌دهد که ۲۰ دقیقه طناب زدن حدود ۲۰۰ کالری چربی را می‌سوزاند. این یعنی یک خبر خوب برای افرادی که قصد دارند لاغر شوند. همچنین انجام این حرکت ورزشی کم هزینه بوده و تنها به یک طناب احتیاج خواهید داشت.

ا ز وقتی به‌ دنیا آمده‌ایم به ما گفته اند که باید سر سه وعده مشخص در روز غذا بخوریم. متاسفانه، این توصیه مادران در سراسر جهان چندان با عملکرد بدن ما مطابقت ندارد.خوردن پنج تا هفت وعده سبک‌تر غذا در طول روز به جای سه وعده سنگین، کمک می‌کند تا بدن همان میزان انرژی که لازم دارد را دریافت کند. طبیعتاً وقتی سه وعده حجیم غذا بخوریم، بدن مجبور می‌شود سوخت اضافه را ذخیره کند چون نمی‌تواند همه آن را در یک زمان بسوزاند. همین مسئله چاق شدن شکم و پهلوها، ران‌ها و سایر قسمت‌های بدن می‌شود. در آنچه برای خوردن انتخاب می‌کنید حساس باشید و آن را در وعده‌های بیشتر میل کنید.

نوشیدن مقدار زیادی آب

در طول روز شما باید حداقل ۸ لیوان آب بنوشید. خانم های دارای تناسب اندام و ورزشکار روزانه بیش از ۸ لیوان آب می نوشند تا بدن خود را در حال انجام تمرینات آرام نگه دارند و خستگی را حس نکنند.در همه ورزش ها نوشیدن آب حائز اهمیت است زیرا بدن شما را هیدراته نگه می دارد.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *