زیباترین مدلهای لباس حریر و گلدار دخترانه ۲۰۱۹ جدید مجلسی و مهمانی

گلچینی از مدل لباس مجلسی حریر و گلدار زنانه در رنگ های متنوع و شاد را برای شما عزیزان در مجله خبری دانستن قرار داده ایم این لباس ها از رنگ های بسیار زیبا و متنوعی تهیه شده اند جنس پارچه این لباس ها حریر می باشد

حریر نوعی پارچه ابریشمی نازک است که برای موارد مختلفی همچون پرده ، لباس و … استفاده می شود به به دلیل نرم و لطیف بودنش طرفداران خاص خود را دارد.

این روزها، روزهای بهاری هستند و احساس خوب عید و مهمانی‌های آن می‌تواند ما را به فکر خرید لباس‌های جدید بیندازد. آیا شما از آن دسته افرادی هستید که به خرید لباس عید می‌روید، یا اینکه از لباس‌هایی که قبلاً خریده‌اید استفاده می‌کنید؟

پیشنهاد می‌دهیم در هر صورت به مُد امسال توجه ویژه داشته باشید، مُد همیشه در حال تکرار شدن است و هر چند سال یک بار لباس‌های قدیمی دوباره مُد می‌شوند. امسال هم پیراهن‌های حریر گل‌دار و چین‌دارِ دوست داشتنی دوباره مُد شده‌اند و جالب است بدانید که انتخاب یک پیراهن حریر گل‌دار و یا چین‌دارِ متفاوت می‌تواند نشان دهنده‌ی شخصیت شاد و جسور شما باشد،

پیراهن‌های چین‌دار بهاری، انتخابی جسورانه و خیلی مناسب میباشند

اگر دارای شخصیتی سرزنده و جسور هستید و همیشه دوست دارید لباس‌های شاد بپوشید، چه لباسی بهتر از یک پیراهن با رنگ‌های روشن بهاری و چین‌های متوازن و زیبا.

این توازن و زیبایی وقتی در پیراهن‌های چین‌دار دیده می‌شود که از پارچه‌های ظریف و ساده تهیه شده باشند. این نوع پارچه‌ها، چین‌ها را ریزتر و منظم‌تر نشان می‌دهند و همچنین ظرافت فصل بهار در لباس شما کاملاً نمایان می‌شود، و همیشه این ظرافت است که زیبایی را دو چندان می‌کند. استفاده از رنگ‌های متناسب با فصل هم می‌تواند تأثیر زیادی در زیباتر شدن لباستان داشته باشد زیرا حسِ آن فصل را هم به شما و هم به دیگران القا می‌کند.

پیراهن‌های چین‌داری که در تصاویر زیر می‌بینید، علاوه بر اینکه از پارچه‌های مناسب تهیه شده‌اند، با رنگ‌های روشن و شادِ خود شور و شوق بهار را در شما زنده می‌کنند. همچنین چین‌های زیبا در قسمت‌های برش دار می‌تواند جسارت شما را در انتخاب طرحی متفاوت به همه نشان دهد.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *