مدل های زیبا و خاص دسته گل عروس ۹۸

دسته گل عروس یکی از بخشهای جدا نشدنی در مراسم عروسی است و آرزوی هر عروسی است که در مراسم عروسی خود دسته گلی خاص و زیبا در دست بگیرد و در مراسم مانند یک ستاره بدرخشد, دسته گل از مهم ترین اکسسوری های عروس است که نقش بسزایی در زیبا جلوه دادن او در شب عروسی دارد و باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید.

مدل های دسته گل عروس سال ۲۰۱۹

دسته گل عروس را بهتر است از بین دسته گل های فصل انتخاب کنید زیرا گل های فصل تازه و ارزان تر هستند و علاوه بر این با آب و هوا و محیط نیز سازگاری بیشتری دارند. دسته گل لاله و نرگس برای فصل بهار و دسته گل عروس رز برای فصل تابستان انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند. دسته گل زنبق برای فصل پاییز و دسته گل نیلوفر نیز برای فصل زمستان مناسب تر هستند.

توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب مدل دسته گل عروس ۲۰۱۹ باید به مدل لباس عروسی تان دقت کنید زیرا اگر دسته گل با مدل لباس عروس مطابقت داشته باشد زیبایی و جذابیت بیشتری پیدا می کند. دسته گل های آبشاری برای لباس عروس دنباله دار و دسته گل گرد برای لباس عروس پرنسسی انتخابی مناسب به شمار می روند.

ترکیب رنگ دسته گل نیز یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. دسته گل های صورتی و آبی و سبز برای فصل بهتر مناسب هستد و اگر جشن عروسی شما در فصل تابستان برگزار می شود بهتر است به سراغ دسته گل هایی به رنگ مرکبات برودید.

در فصل پاییز نیز بهتر است دسته گل عروس از بین رنگ های قرمز و نارنجی و کهربایی و زرد انتخاب شود و برای فصل زمستان نیز می توانید دسته گل خود را از بین رنگ های سفید و طلایی و نقره ای انتخاب نمایید.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

کرنا ویروس

شرکت های مد و فشن برای مبارزه با ویروس کرونا شتافته اند

گروه خبری هاتیک، در طول همه گیر شدن بیماری کروناویروس، کمبود تجهیزات محافظ شخصی برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *