سلبریتی هایی که زیباترین چشم ها را دارند

کایلی جنر هنرپیشه، کارآفرین و شخصیت شبکه های اجتماعی است که در مجموعه تلویزیونی «پابه‌پای خانواده کارداشیان» درخشید. اگر چه او عمل های زیبایی زیادی را روی صورت خود انجام داد اما یکی از اعضای صورت اش که زیبایی طبیعی دارد، چشم هایش است. چشم های قهوه ای تیره او با فرم زیبایی که دارد، در کنار مژه های بلندش، همگی بر جذابیت و محبوبیت او افزوده است.

بازیگر قدرتمند و دوست داشتنی، اسکارلت جوهانسون، یکی از زیباترین چشم ها را دارد. او با چشم های سبز رنگ اش که با پوست صورت اش هماهنگی خاصی دارد، توانسته خود را در این لیست جای دهد. 

مهم نیست که چند بازیگر آمدند و رفتند، آدری هپبورن جزو ستاره هایی است که هیچگاه از یاد نمی رود. این هنرپیشه باریک‌اندام و خوش‌پوش، به‌خاطر زیبایی فریبنده، ایفای نقش ماهرانه و در عین حال معصومانه‌اش در فیلم‌ها و اقدامات بشردوستانه‌اش برای کودکان نیازمند، شهرت داشت. هپبورن همچنین چهار بار نامزد جایزه اسکار شد و در سال ۱۹۵۳ موفق به بردن جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم «تعطیلات رومی» شد. یکی دیگر از فاکتورهایی که او را جذاب کرده چشم هایش است که رنگ واقعی آن را ترکیبی از رنگ های سبز، خاکستری و آبی می دانند.

ادری هیپبورن

هالیوود هیچگاه ستاره ای چون الیزابت تیلور را از یاد نمی برد. نه تنها شخصیت، بلکه زیبایی ظاهری اش نیز او را در دل میلیون ها انسان جا کرده است. چشم های متمایل به بنفش او هیچگاه از یاد مردم نمی رود. 

چه کسی است که بتواند از مگان فاکس چشم بردارد؟ اگر چه تمام اعضای صورت او زیبا و جذاب است اما از چشم های آبی او نمی توان گذشت. طبق گزارشات، او یکی از جذاب ترین چهره ها را در میان هالیوودی ها دارد.

مگان فاکس

شاید زمانی که صحبت از زیبایی ستاره ها می شود، شارلیز ترون اولین فردی است که به ذهن تان خطور می کند. بله طبیعی است. او نه تنها یک مدل و هنرمندی تواناست، بلکه با چشم های سبز رنگ اش نیز طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده به طوری که به یکی از مطرح ترین ستاره های دنیای هالیوود تبدیل شده است. 

میلا کونیس از سن ۱۵ سالگی بازیگری را آغاز کرد و حال تبدیل به یکی از جذاب ترین زنان جهان شده است. اگرچه او دارای ناهم‌رنگی عنبیه است، بدین معنی که هر چشمش رنگی به خصوص دارد. چشم چپ او سبز رنگ و چشم راستش کمی تیره تر و قهوه ای تر است، اما این موضوع چیزی از جذابیت چشم های او کم نمی کند.

میلا کونیس

یکی دیگر از ستاره هایی که چشم های زیبایی دارد، امبر هرد است. این را ما تنها نمی گوییم، بلکه نسبت طلایی زیبایی نیز این را ثابت کرده که چهره این ستاره جزو کامل ترین و زیباترین چهره های جهان است، بنابراین طبیعی است که او چشمهایی زیبایی نیز داشته باشد. با نگاهی به تصویر او، شما هم به این واقعیت پی می برید.  

مگر می شود از چشم های زیبا صحبت کرد و نام آنجلینا جولی را با آن چشمان آبی اش به زبان نیاورد؟ جدا از نقش آفرینی زیبا، کمک های خیرخواهانه و لب های برجسته آنجلینا، چشم های زیبای او نیز جزو یکی از جذابیت هایش است. او بارها و بارها توسط مجله‌ ها و مراسم‌ مختلف به عنوان زیباترین، جذاب ترین و بهترین مادر بازیگر انتخاب شده است

 

درباره ی

مطلب پیشنهادی

لباس‎ و اکسسوری‎های مورد نیاز خانم‎ها در فصل تابستان

دنیای مد و لباس: چیزی که در فصل تابستان اهمیت دارد، راحتی و خنکی ست. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *