شیک ترین حلقه های ازدواج و نکات خرید

حلقه نامزدی حلقه ای است که تا آخر عمر در انگشت شما خواهد بود و نمادی از ازدواج شما محسوب خواهد شد پس بهتر است قبل از خرید، آن را از هر نظر بررسی کنید تا استفاده از آن برای شما ساده و راحت باشد. اگر به دنبال یک حلقه شیک و خاص هستید، این مطلب را بخوانید تا بتوانید حلقه ای مناسب طبق سلیقه و بودجه موجود انتخاب کنید 

جنس انواع حلقه نامزدی:

اولین قدم برای انتخاب حلقه نامزدی، انتخاب جنس آن است. فلزهای قیمتی زیادی وجود دارد که شما بسته به سلیقه، بودجه و سبکی که می‌پسندید، می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. آنچه مسلم است این است که استفاده از طلای سفید یا زرد برای حلقه نامزدی مرسوم‌تر است اما اگر می خواهید در هزینه ها صرفه جویی کنید می توانید فلزات دیگری را انتخاب کنید.

حلقه نامزدی از جنس پلاتین یا پلاتینیوم

حلقه های پلاتینیومی اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده اند و اغلب دختران جوان این حلقه ها را به طلای سفید یا زرد، ترجیح می‌دهند. پلاتینیوم که نوعی فلز سفید رنگ است، مقاومت بالایی دارد و می توان هر روز با خیال راحت این حلقه‌ها را در دست داشت بدون اینکه لازم باشد نگران باشید که نکند خط و خشی روی آن بیفتد. البته فلز پلاتین یا پلاتینیوم از طلا نایاب‌ تر بوده و قیمت بیشتری نیز دارد اما هرچه باشد، ماندنی‌ است.

همین جاست که بسیاری از مردان در فرایند پیچیدۀ خرید درگیر می شوند. آنها حلقۀ بسیار عالی و خوبی را انتخاب می کنند اما اندازۀ آن مناسب انگشت نامزدشان نیست. وقتی روی یک زانو خم می شوند تا حلقه را در دست بانویشان کنند، حلقه اندازه نیست و آن اتفاق ناخوشایند می افتد.

اگر حلقه ای با اندازۀ نامتناسب بخرید، همه چیز از بین نمی رود. فقط مجبورید به طلا فروشی بروید و هزینهۀ اضافه ای پرداخت کنید تا اندازۀ آن را درست کند. اما بهترین کار این است که با اطمینان حاصل کردن از اندازۀ درست حلقه از هزینۀ مجدد و خجالت کشیدن احتمالی در زمان خواستگاری جلوگیری کنیم.

بهترین کار برای اطلاع از اندازۀ انگشت نامزدتان این است که انگشتری که دست نمی کند را بگیرید و با خود به طلا فروشی ببرید تا اندازه اش را بگیرید. اگر می خواهید فاکتور غافلگیر کردن را حفظ کنید، باید این کار را یواشکی انجام دهید. وقتی در اتاقش حضور ندارد انگشتری را از جعبۀ جواهراتش بردارید یا یکی از دوستانش را برای انجام این کار بگمارید تا وقتی شبی را در خانۀ آنها می ماند این کار را انجام دهد. سعی کنید انگشتری را بردارید که زیاد دست نمی کند؛ کمتر احتمال دارد تا به نبودش توجه کند.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *