قوانین ست کردن رنگ لباس، هر رنگ با چه رنگی ست می شود؟

ست کردن رنگ لباس در دنیای مد قوانین خاصی دارد که شاید کمتر کسی از آن ها باخبر باشد، اینکه بدانید هر رنگ لباسی با چه رنگی ست میشود نیازمند دانستن اصول خاصی است 

برای آماده کردن ست لباس زنانه جدید لازم است چند دست لباس را از کمد بیرون بکشید و عوض کنید. اگر با قواعد ست کردن رنگ‌ها در ست لباس زنانه جدید آشنایی ندارید با ما همراه باشید. با اصول ست لباس زنانه جدید آشنا شوید تا از فردا صبح و در چشم بر هم زدنی یک ست لباس هماهنگ و جذاب بپوشید. ست کردن رنگ  لباس در دنیای مد و ست لباس قوانین خاصی دارد که شاید کمتر کسی از آن ها باخبر باشد، اینکه بدانید هر رنگ لباسی با چه رنگی ست می شود نیازمند دانستن اصول خاصی است

برای ست لباس زنانه جدید ابتدا باید بدانید چرخه رنگ چیست و این دایره چگونه براساس هماهنگی و همخوانی رنگ‌ ها بوجود آمده است و نشان می‌دهد که چگونه رنگ‌ها در کنار هم برای ست لباس زنانه جدید باعث افزایش و کاهش قدرت انعکاس و تکمیل یکدیگر می‌شوند. در نگاه اول کشف این چرخه کمی پیچیده به نظر می‌رسد اما واقعا ست لباس زنانه جدید کار سختی نیست.

پارچه‌ هایی که طرح‌ های مختلف دارند، برای ست کردن و پوشیده شدن در کنار هم توصیه نمی‌شوند. از نظر زیباشناسی ترکیب یک بلوز راه‌ راه با دامن خال‌ خالی جالب به نظر نمی‌رسد، البته طراحان از این ترکیب استفاده می‌کنند ولی آنها اصول حرفه‌ای‌تری را می‌شناسند که نتیجه کار را دلنشین می‌کند. برای شما که نگاه حرفه‌ای در زمینه لباس ندارید، بهتر است از این ترکیب پرهیز کنید یا ست‌های کامل طراحان را به کار ببرید.

رنگ سبز با رنگ هایی همچون زرد، سفید، مشکی، قرمز و طوسی قابل ست شدن است. رنگ سبز را هرگز با بنفش و نارنجی ست نکنید زیرا اصلا ترکیب جالبی نمی شود. سبز با رنگ‌ های سفید، مشکی، سبز، آبی، زرد و قرمز هارمونی دارد. سبز رنگ پرکاربرد و به دردبخوری است به شرط اینکه از ترکیبات صحیح آن استفاده شود. اگر شما از ترکیبات سبزی استفاده کنید که در طبیعت یافت می‌شود مثل خاکی، زیتونی، زمردی و… این امکان را دارید که آن را با هر رنگی ست کنید.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *