مدل های شیک ست زمستانی زنانه

 اغلب افراد در انتخاب لباسی که مناسب آنها باشد و چگونگی ست کردن شان دچار سردرگمی می شوند. ست کردن لباس می تواند تبدیل به یک معضل شود از آن جهت که در انتخاب لباس،

نه تنها بحث زیبایی بلکه بحث راحتی نیز اهمیت می یابد، به خصوص در روزهای سرد پاییز که تعداد لباس ها و اکسسوری هایی که به تن می کنیم و در نتیجه تنوع آنها زیاد است.پاییز، فصل رنگ های تیره و پخته است و، برعکس روزهای گرم تابستان، ست کردن لباس های این فصل به کمی دقت و خلاقیت احتیاج دارد.

برای مهمانی‌های زمستانی و دورهمی‌های رسمی یا خودمانی در بیرون از منزل بهتر است از یک «پالتوی ساده یا طرح دار» (پالتوهای منقش به طرح گل و بته یا پالتوهای چهارخانه همیشه چشم‌نواز هستند) و «شلوار جین زانودار» استفاده کنید. زیر پالتو، ‌«پولیور» یا «ژاکت جلوبسته» بپوشید و اگر قصد ندارید «بوت» بپوشید یک جفت «کفش پاشنه بلند» با پاشنه‌های نازک یک گزینه ایده‌آل است. اگر در ترکیب پالتویتان از خز استفاده شده انتخاب یک کیف خزدار این ترکیب دلنشین را کامل می‌کند. رنگ شال یا روسری‌تان را با کفش‌ها یا پالتو، ‌ست کنید. پیشنهاد کارشناسان مد برای فصول سرد سال انتخاب یک کیف بزرگ و جادار است. اصولا در فصل‌های سرد سال بهتر است «کیف‌های بزرگ و جادار» را بالباس‌هایتان ست کنید چراکه معمولاً وقتی وارد مکان‌های سرپوشیده می‌شوید مجبورید چتر و شال و کلاه و دستکشتان را داخل کیف بیندازید.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *