مدل حلقه ست نامزدی شیک و زیبا با طرح های متفاوت

انواع مختلف مدل حلقه ست نقره می توانند انتخاب مناسبی برای زوج های جوان و عاشق خصوصا در دوران نامزدی باشند. تهیه حلقه ازدواج ست برای اغلب عروس و دامادها از اهمیت فوق العاده ایی برخوردار است و اغلب ترجیح می دهند از این مدل حلقه ها استفاده نمایند. در این مطلب از جدیدترین مدل حلقه های ست  نقره دیدن کنید.

مشاهده ی انواع مدل های حلقه ی ست می تواند به شما کمک کند که انتخاب بهتری داشته باشید. در صورتی که قصد دارید از انواع حلقه ی ست استفاده نمایید با این نکته را در نظر بگیرید که برای داشتن بهترین انتخاب باید قبل از تصمیم گیری نظر طرف مقابل را نیز جویا شده و با همفکری هم مناسب ترین مدل حلقه ی ازدواج ست را انتخاب نمایید.

انواع مختلف مدل حلقه ی ست نقره می تواند انتخاب مناسبی برای زوج های جوان و عاضق مخصوصا در دوران نامزدی باشد. تهیه ی حلقه ی ازدواج ست برای اغلب عروس و دامادها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و اغلب ترجیح می دهند از این مدل حلقه ها استفاده نمایند.

حلقه ازدواج

حلقه ای که برای ازدواج زوجین در نظر گرفته می شود معمولا با مشورت هردو طرف و در اولین مراحل خرید حلقه انجام می شود. حلقه ها معمولا ظرافت خاصی دارند و میتوان به سهولت در تمام مواقع از آن ها استفاده کرد. چرا که حلقه نمادی از تعهد به همسر است و این نشان مقدس در تمام مراحل زندگی باید در جای ثابت و ویژه اش خودنمایی کند. غیر از رمز و رازهایی که در باب حلقه گفته می شود، اغلب زوج های جوان در آغاز زندگی توجه خاصی را به حلقه مبذول می دارند. توجهی که حاکی از اهمیت این نشان در زندگی مشترک است.

در باور عموم حلقه ی ازدواج نمادی از عشق و علاقه ی عروس و داماد به یکدیگر است. زیرا حلقه دایره ای شکل است و انتها ندارد و نمادی از بی انتهایی علاقه ی عروس و داماد به یکدیگر است. جنس حلقه از طلاست زیرا طلا عنصری است که در بین فلزات دیگر زیبایی و ماندگاری بیشتری در دارد و انتخاب حلقه ی ازدواج از جنس طلا نمادی از پایداری و دوام عشق عروس و داماد به یکدیگر تلقی می شود.

همچنین انگشت حلقه، انگشتی است که یک رگ آن مستقیما به قلب متصل است و دست کردن حلقه در این انگشت نشانه ی علاقه ی قلبی می باشد. زوجین حلقه هایشان را همیشه در دست خواهند داشت و این نشانه ای از وجود تعهد و تعلق به هم می باشد. پس انتخاب و خرید حلقه امری بسیار مهم در مسئله ی ازدواج است.

نکاتی که در هنگام خرید حلقه باید بدانید:

این روز ها صابون مد، به تن بازار طلا و جواهر هم خورده است. اگرچه به اقتضای مد، مارک هایی مانند ورساچی و بولگاری، ویترین طلا و جواهرفروشی ها را تسخیر کرده اند، اما برای یک انتخاب خوب در دنیای طلا و جواهر باید به چند نکته ی مهم توجه کنید:

۱- اگر پوست تان سفید یخی است، ترجیحا به جای طلای زرد، از طلای سفید استفاده کنید. درخشندگی طلای سفید، زیبایی و جلوه ی پوست شما را بیشتر می کند.

۲- اگر پوست تان گندم گون است(رنگی مابین سفید و برنزه)، استفاده از طلای زرد و ترکیب آن با طلای قرمز برای پوست شما مناسب تر است.

۳- اگر انگشتان ظریف و باریکی دارید سعی کنید از انگشترهای درشت و پر از جواهر نخرید. چون در انگشت های ظریف شما زیبایی و جلوه شان را از دست خواهند داد.

۴- ممکن است علاقه داشته باشید که، حلقه های ازدوج تان با حلقه ی همسرتان شباهت هایی داشته باشد. در این مواقع از حلقه های ست مردانه و زنانه استفاده کنید که در بازار موجود است.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *