معرفی برترین برند های کفش اسپرت

تا به حال از خودتان پرسیده اید ، کفش اسپرت که در بازار در برند ها و مدل های مختلف به چشم میخورد هر کدام با دیگری چه تفاوت هایی دارد ؟! این تفاوت ها در راحتی ، کیفیت کفش ها و زیبایی آن هاست کمپانی های از آدیداس ، نایک ، پوما و… تلاش میکنند این ویژگی ها در کفش های ورزشی را در بهترین حالت ممکن در بازارهای جهانی عرضه کنند . در ادامه با ما همراه باشید تا با ده برند برتر در طراحی و تولید کفش اسپرت که در بازار جهانی رقابت تنگا تنگی  دارند آشنا شوید

رهبر دنیای مد در برند کفش ورزشی کسی نیست جز برند آدیداس . این مارک محبوب در اواخر دهه ۴۰ میلادی توسط آدولف داسلر بوجود آمد. درامد این برند ادیداس در سال ۲۰۱۱ بیش از دوازده میلیارد یورو تخمین زده شد . رقابت در بازار با این برند کار بسیار دشواری است زیرا در همه زمینه های ورزشی مانند فوتبال ، بسکتبال ، تنیس و … محصولات بسیار با کیفیتی تولید میکند .
آدیداس، (Adidas) شرکت پوشاک آلمانی است، که مقر اصلی آن، در شهر هرتسوگنآوراخ در ایالت بایرن قرار دارد.  آدیداس بزرگترین تولیدکننده لوازم ورزشی در اروپا و دومین شرکت بزرگ تولیدی لوازم ورزشی در دنیا به‌شمار می‌رود. که درحال حاضر با شعار “هیچ چیز غیر ممکن نیست” همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد، شاید امروزه نام و علامت آدیداس برای کسی نا آشنا نباشد. نام و علامتی که هرکسی را نا خداگاه بیاد ورزش می اندازد.

حتما بخوانید: راهنمای انتخاب کفش

کفش ورزشی نایک

برند نایک از جمله محبوبترین برندهای مورد توجه ورزشکاران است در سر تا سر دنیا معمولا اولین انتخاب ورزشکاران برای کفش اسپرت مارک نایک است این کمپانی در دهه ۶۰ میلادی به نام بلو ریبن اسپرت ثبت شد و در سال های بعد به اسم نایک تغییر داده شد درامدی که برای این کمپانی تخمین زده شده مبلغی در حدود بیست میلیارد دلار در سال ۲۰۱۱ میلادی .
نایکی (NIKE) که درفارسی نایک تلفظ می‌شود یک شرکت آمریکایی چند ملیتی می‌باشد که در زمینه طراحی، تولید، توسعه و عرضه محصولاتی نظیر کفش، پوشاک، لوازم و ابزار ورزشی به بازار جهانی فعالیت می‌کند. دفتر مرکزی این شرکت در شهر بیورتون ایالت اورگان واقع در شمال باختری ایالت متحده آمریکا است. استفاده از با کیفیت ترین متریال هاست که این شرکت را در این سالها  برترین تولیدکننده محصولات ورزشی نموده‌ است.

حتما بخوانید: چگونه کفش راحت و مناسب بخریم؟

کفش اسپرت پوما

پوما برندی از کشور آلمان است که شهرت و محبوبیتش را مدیون کفش های ورزشی و لباس های با کیفیتی است که تولید میکند این کمپانی توسط برادران داسلر بنا نهاده شد که بعدها به شرکت هایی با برندهای ادیداس و پوما تقسیم شد که درامد شرکت برند پوما در سال ۲۰۰۹ مبلغی در حدود سه میلیارد یورو تخمین زده شد .پوما (Puma AG) که یک شرکت آلمانی چند ملیتی است که در زمینه تولید و فروش محصولات ورزشی فعالیت می‌کند و امروزه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده کفش و پوشاک ورزشی و تجهیزات مختلف دیگر است.
این یوزپلنگ طلایی توانسته در خصوص تجهیزات ورزشی جایگاه ویژه ای در بین ورزشکاران حرفه ای جایگاهی داشته باشد.

کفش ورزشی ریبوک REEBOK

یکی از برند های مشهور دیگر که از زیرمجموعه های آدیداس محسوب میشود برند ریباک است ولی سنگ بنای این شرکت را جی دبلیو فاستر در سال ۱۸۹۵ میلادی گذاشته است و در تقریبا ۵۰ سال پس از جی دبلیو فاستر نوه های او اسم این برند را به ریباک تغییر دادند . راحتی کفش های اسپرت ریباک برای پیاده روی باعث شهرت هرچه بیشتر این برند در بین مردم شد مخصوصا مردمان اسیایی محبوبیت این برند نسبت به بقیه رقبا بیشتر به چشم میخورد.

ریباک، (Reebok) شرکت تجهیزات ورزشی  بریتانیایی مستقر در آمریکا است، که تولیدکننده کفش های ورزشی ، پوشاک و لوازم ورزشی می‌باشد.در سال ۱۹۵۸ جو و جف فاستر؛ نوه‌های جی. دبلیو. فاستر (مؤسس ریباک) نام این شرکت را به ریباک تغییر دادند، که این نام به معنای (نوعی غزال آفریقایی) است.

کفش اسپرت آندر آرمور UNDER ARMOUR

برند کفش اسپرت آندر آرمور در اواسط دهه ۹۰ راه اندازی شد و خط تولید کفش ورزشی این برند در سال ۲۰۰۶ شروع به کار کرد درامد این شرکت از خط تولید ورزش اش بیش از ۸۵۰ میلیون دلار در سال ۲۰۰۹ اندازه گیری شده است و این کمپانی در همان سال جایزه ای برای خلاقیت و اختراع در زمینه های تولیدی را به دست اورد .

حتما بخوانید: لاگوست، نماد موفقیت یک ورزشکار شایسته

کفش ورزشی کدز  KEDS

برند آمریکایی کفش کدز در سال ۱۹۱۶ راه اندازی شد کفش های برند کدز با نام اسنیکرز با کفی های لاستیکی طرفدارهای زیادی دارد این برند تسط این مدل از کفش هایش توانست کدز را به دنیا معرفی کنند.

حتما بخوانید: تاریخچه برند ایو سن لورن

کفش اسپرت نیو بالانس  NEW BALANCE

کفش اسپرت نیوبالانس در اوایل سال ۱۹۰۶ و با نام New Balance  تاسیس شد. درآمد این شرکت در سال ۲۰۰۶ نزدیک به دو میلیارد دلار بوده است. شهرت این برند از کیفیت خوب کفش های ورزشی است و این برند در دنیا طرفداران زیادی دارد .

نیو بالانس(New Balance) کارخانه تولید کفش ورزشی واقع در ایالت ماساچوست در محله برایتون(Brighton) بوستون است.شرکت نیو بالانس در سال ۱۹۰۶ تاسیس شده و کارخانه مطرح و بزرگی در زمینه کفش ورزشی در سطح جهان است.نیو بالانس اولین کفش ورزشی خود را در سال ۱۹۳۸ تولید کرد این کفش که برای دونده ها طراحی شده بود از جنس کرپ(پارچه نازک و چروک دار) و چرم کانگوروی مشکی بود.

حتما بخوانید : دنیای مد در هند

کفش اسپرت کی سوئیس  K-SWISS

K-Swiss توسط دو برادر در سال ۱۹۶۶ راه اندازی شد و در سال های ابتدایی تاسیس ، این برند صرفا کفش اسپرت برای بازیکنان تنیس طراحی و تولید میکرد در گذر زمان به شهرت و محبوبیت این برند کفش ورزشی افزوده شد

کفش ورزشی های تک  HI-TEC

های تک در سال ۱۹۷۴ راه اندازی شد و مدل های معروف کفش اسپرت از خط تولید این کمپانی روانه بازارهای جهانی شده است در ابتدا کفش های این شرکت فقط برای بازیکنان ورزش اسکواش ساخته میشد . این کمپانی امروزه سهم زیادی از درامد های فروش کفش ورزشی را در دنیا به خودش اختصاص داده است.

کفش اسپرت فیلا FILA

برند فیلا از مشهور ترین برند های تولید محصولات ورزشی در دنیا است که در سال ۱۹۱۰ در اکشور ایتالیا تاسیس شد برند فیلا علاوه بر کفش ورزشی که در دنیا بخاطر کیفیت بالای آن ها مشهور است دیگر لوازم ورزشی مانند لباس را تولید میکند .

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *