نکاتی که در انتخاب مدل لباس باید رعایت کنید

با انتخاب سایز و مدل لباس به تناسب هیکل و اندام خود می توانید خوش پوش تر و آراسته تر به نظر برسید. در این مقاله ما مواردی که باید در انتخاب مدل لباس به آن ها توجه نمایید را گردآوری نموده ایم. با رعایت این موارد می توانید معایب جثه خود را کمرنگ تر کنید.

تاپ زنانه

استفاده از یک رنگ در لباس‌ها شما را لاغرتر نشان میدهند:
اگر می‌خواهید لاغر به نظر برسید ،‌ سعی کنید در لباس‌هایتان از یک رنگ استفاده کنید. رنگ‌های تیره شما را لاغرتر نشان می‌دهند. اگر هم از یک رنگ بودن  لباس‌هایتان خسته می‌شوید ،‌دو رنگ تیره را با هم ادغام کنید. می‌توانید از رنگ‌هایی نظیر مشکی ، قهوه ای ، سفید ، کرم و قهوه ای روشن استفاده کنید.

بلوز زنانه

انتخاب شلوار مناسب

تا می‌توانید سراغ شلوار‌های جذب و تنگ نروید. حتی وقتی مد هم شد نسبت به آن بی‌تفاوت باشید، این شلوارها پاهای شما را باریک و قد شما را کوتاه‌تر از آنچه هستید نشان خواهد داد. مناسب‌ترین گزینه برای شما شلوارهای راسته و یا دمپا گشاد (معمولی) است.

تاپ شیک دخترانه

لباس‌های نرم و لخت برای همه مناسب است:
همه خانم‌ها با هر اندامی می‌توانند در لباس‌هایشان از جنس‌های نرم و لخت استفاده کنند. لباس‌هایی که از پارچه‌های نرم و لخت دوخته شده باشند اندام شما را  طبیعی تر نشان می‌دهند.  

از پارچه‌های طبیعی استفاده کنید:مدل‌های جدید می‌آیند و می‌روند ، ولی بعضی از آنها با الیاف مصنوعی که دارند باعث می‌شوند خطوط اندام شما و برجستگی‌های ناخوشایند اندام‌تان به چشم بیاید. این پارچه‌ها جذاب نیستند و شما را چاق تر از حد معمول نشان می‌دهند. 

بلوز دخترانه

لباس‌هایی را انتخاب کنید که لبه‌های پهن دارند:لبه لباس‌های‌تان را تنها به خاطر اینکه با مد فعلی جور درنمی آید کوتاه نکنید. اگر  شما در مورد زیبایی پاهایتان مطمئن نیستید ، پیراهن یا دامنی انتخاب کنید که تنها کمی از ساق پای شما کوتاه تر باشد و سعی کنید از پوشیدن پیراهن‌های کوتاه اجتناب کنید. پیراهن‌هایی که تا زانو و یا کوتاه تر هستند پاهای شما را بزرگتر نشان می‌دهند. اما اگر اصرار دارید که لباس کوتاه بپوشید ، از شلوار‌های برمودا یا ساق کوتاه استفاده کنید. حتی می‌توانید آنها را کوتاه تر نیز بکنید .  

بلوز دخترانه

لباس‌هایتان را تو نگذارید:شاید مادرتان برای زیباتر شدن بلوزتان لبه‌های آن را تو دوزی کرده باشد اما بهتر است هیچ وقت این کار را نکنید. پوشیدن یک تاب و یا بلوز کوتاه نظر همه را به سمت شکم شما جلب می‌کند ، ولی اگر شکم بزرگی دارید بهتر است هیچ وقت این کار را نکنید.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *