دامن کوتاه مجلسی خاص و شیک دخترانه و زنانه

مدل دامن کوتاه مجلسی یکی از پرطرفدارترین مدل دامن ها در بین خانم ها و دختران جوان است و این مدل دامن در انواع طرح و رنگ های مختلف موجود است و شما می توانید با توجه به فرم پایین تنه و سایر ویژگی های ظاهری تان از بین این طرح های متنوع دامن کوتاه مناسبی را برای پوشیدن انتخاب نمایید. اگر در پوشیدن بلوز و کفش مجلسی و سایر ملحقات دقت لازم را به خرج دهید دامن کوتاه می تواند برای شما انتخاب ایده آل و مناسبی محسوب شود و در مهمانی ها و مجالس با ظاهری جذاب تر حضور پیدا کنید.

دامن کوتاه دخترانه

 مدل دامن کوتاه دخترانه از انواع طرح های پرطرفدار و جذاب در بین دختران جوان است و اغلب دختران تمایل دارند در مهمانی ها و مجالس دامن های کوتاه را برای پوشیدن انتخاب نمایند.
توجه داشته باشید که علاوه بر طرح دامن٬ طرح و رنگ شومیز و یا بلوز مجلسی که قرار است با دامن بپوشید نیز روی زیبایی و جذابیت ظاهری شما تاثیرگذار است همچنین می توانید دامن های کوتاه را با کت های مجلسی بپوشید و شیک پوش و رسمی تر به نظر برسید.
بهتر است دامن های مجلسی را با جوراب شلواری و یا کفش مجلسی زیبایی بپوشید تا جذابیت ظاهری شما چند برابر شود. اگر پاهای باریکی دارید و تمایل دارید دامن کوتاه بپوشید بهتر است از پوشیدن کفش های فانتزی و ظریف خودداری کنید.
اگر تمایل دارید ظاهرتان دخترانه و شیک تر به نظر برسد بهتر است کفش های مجلسی بدون پاشنه را برای پوشیدن انتخاب کنید.

دامن شیک مجلسی

دامن های کوتاه به یک شکل طراحی نمی شوند و برخی از این مدل دامن ها به صورت جادارتر از سایر مدل ها دوخته می شوند بنابراین بهتر است خانم ها در انتخاب دامن کوتاه به شکل فیزیکی و سلیقه شخصی خود توجه کنند.
دامن های تنگ و کوتاه از انواع مدل های مناسب برای خانم ها با پاهای زیبا و خوش تراش هستند و این مدل دامن ها برای خانم های زیر ۳۵ سال می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.
دامن های A شکل از قسمت بالا به پایین بازتر می شوند و برای خانم ها با پاهای چاق می توانند یک انتخاب مناسب باشند.
دامن های کمر بلند و کوتاه برای اغلب خانم های جوان انتخاب مناسبی هستند و اگر شما تمایل دارید تیپ و ظاهری متفاوت داشته باشید بهتر است از این مدل دامن ها استفاده کنید.

مدل دامن زنانه
دامن زیبای زنانه
دامن مدل دار
دامن کوتاه دخترانه
دامن زیبای کوتاه دخترانه

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *