کتانی های سوپر استار

کفش سوپر استار آدیداس برای مدت زیادی یکی از محبوب ترین آیتم های استریت استایل ها بوده است. حتی اگر از آن دسته از افرادی باشید که به استریت استایل ها توجه زیادی ندارند، فهمیدن این موضوع خیلی سخت نخواهد بود. بی دلیل نیست که این مدل کفش کتانی، مدت زیادی ست که در دنیای مد باقی مانده است؛ چرا که بسیار راحت و انعطاف پذیرند و با همه چیز هماهنگ می شوند؛ با همه چیز.

اخیراً بعضی از مشاهیر مانند جی جی حدید و کندال جنر، علی رغم کفش های کتانی متعدد و وسوسه انگیزی که می توانند بپوشند، دوباره از اسنیکرز های قدیمی خود استفاده می کنند و برخی از طراحان زیرک مد نیز کفش های پاشنه بلند را به نفع این کفش های کلاسیک از میدان به در کرده اند. این کار برای عشق دوباره به کفش سوپر استار کافی به نظر می رسد.

اما هنوز مانند هر آیتم دیگری در کمد، پیدا کردن روش های جدید برای استفاده ی مجدد از آن دشوار است. اگر هنوز کفش سوپر استار آدیداس را نخریده اید باید این خبر خوش را به شما بدهیم که آدیداس مدل های جدیدی از این کفش را ارائه کرده است. اگر رویای یک کمد جذاب به همراه یک جفت کفش سوپر استار جدید را دارید، ما برای شما چند توصیه داریم تا توجهی را که لازم است در مورد آن ها به کار ببرید. در ادامه این مقاله، ۵ روش برای پوشیدن کفش سوپر استار قدیمی و جدید ارائه شده است که با ایده گرفتن از آنها استایل جذاب تری خواهید داشت.

این ظاهر باعث می شود شما نیز با سوپر استار جذاب به نظر برسید. فقط کافی است در انتخاب لباس از رنگ های متنوع و لباس های طرح دار اجتناب کنید و تا جایی که امکان دارد سوپر استار را تمیز نگه دارید. فرمول پیراهن ساده و تی شرت همراه با سوپر استار، هم برای یک ظاهر ساده و هم برای یک ظاهر جذاب مناسب است.

همه ی ما می دانیم که هماهنگ کردن شلوار جین و کفش اسپرت یک ترکیب بهشتی است. اما چگونه می توانید لباس پوشیدن روزمره ی خود را با استفاده از سوپر استار متحول کنید؟ پیشنهاد ما این است که آن را همراه با یک لباس مدل کیمونو ابریشمی طرح دار امتحان کنید.


کیف های حصیری دوباره به دنیای مد بازگشته اند و شریک کاملاً مناسبی برای سوپر استار محسوب می شوند. کفش های خود را با یک دامن کوتاه، تی شرت ساده و یک کیف حصیری بسیار بزرگ ترکیب کنید. چنین ظاهری برای یک تابستان زیبا واقعا برازنده است.

استایل یک خانم با دامن بلند و کت چرم و کتانی آدیداس سفید
اگر فکر می کنید سوپر استار نمی تواند گزینه ی مناسبی برای ترکیب شدن با لباس عصر باشد، دوباره فکر کنید. ما فکر می کنیم پیراهن های دامن پفی و دامن های ماکسی بلند برای آن بسیار ایده آل است و باید در هر فرصتی آن ها را با یکدیگر پوشید. با استفاده از یک کت چرم زنانهکوتاه و عینک آفتابی استایل شما تکمیل خواهد شد و افراطی به نظر نمی رسید.

استایل یک خانم به رنگ کرم با کتانی سوپراستار
برای این که ظاهر به روز تری داشته باشید، یک جین رنگ روشن و چسبان را با آن امتحان کنید. شلوار جین روشن یکی از بهترین گزینه ها خصوصاً برای فصول گرم سال به حساب می آیند. این شلوارها مدت نسبتاً زیادی ست که وارد دنیای مد شده اند و به این زودی ها هم قصد ترک کردن آن را ندارند.

درباره ی فروزان

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *