کت شلوار ایرانی از هاکوپیان تا ماکسیم

کت و شلوار ایرانی

کیفیت محصولات شرکت های تولید کننده کت و شلوار ایرانی٬ دست کمی از نمونه های گران قیمت خارجی از پیرکاردین تا دانیل هشتر و ماسیمو دوتی ندارد. این محصولات در کارگاه‌های تولید پوشاک ایران با استانداردهای وزارت صنعت٬ معدن و تجارت تولید و بر اساس قوانین صنف پوشاک در واحدهای مجاز عرضه می شود. در روزگاری که قیمت دلار از مرز ۱۰ هزار  تومان فراتر رفته  است٬ کت و شلوار با کیفیت برندهای خارجی٬ رقم های بعضا عجیبی را روایت می کند که حتی امکان تماشای آن نیز برای خیلی از هموطنان میسر نیست.

با بهترین برندهای  تولید کت و شلوار ایرانی همراه ما باشید.

کت و شلوار هاکوپیان

برای خیلی از آقایان خوش پوش عاشق تولیدات پوشاک داخلی، هاکوپیان، برندی خوش نام است. کت و شلوار هاکوپیان از جمله برند های صاحب نام تولید پوشاک آقایان در ایران است که از سال ۱۳۴۹ در ایران فعالیت دارد و توسط سومبات هاکوپیان٬ با سرمایه کم بنیان گذاری شد. پس از نیم قرن فعالیت این برند خوش نام و موفق ایرانی٬ شاهد عرضه محصولات برند هاکوپیان در ۳۱ استان کشور و برخی از کشورهای جهان هستیم. برند هاکوپیان درطراحی و تولید کت و شلوار و پیراهن مردانه  فعالیت دارد و تا کنون موفق  به دریافت  ۳۰  جایزه بین المللی و چندین جایزه ملی شده است.

کت و شلوار هاکوپیان

هاکوپیان در جریان رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه٬ طراحی کت و شلوار کاروان  تیم ملی فوتبال ایران را در دستور کار خود قرار داد که با استقبال بین المللی خوبی همراه شد. هم چنین طراحی کت و شلوار ارکستر سمفونیک ایران٬ اعزامی به رویداد های فرهنگی و هنری شهرهای روسیه در تابستان ۹۷ نیز از جمله همکاری این برند با صنعت موسیقی کشور و فدراسیون فوتبال به شمار می رود. در سال ۱۳۹۲ برند هاکوپیان در  فهرست ۱۰۰ برند برتر ایرانی قرار گرفت.

برند هاکوپیان جوایز زیادی در تولید کت و شلوار ایرانی گرفته

برند هاکوپیان جوایز زیادی در تولید کت و شلوار ایرانی گرفته است که از آن جمله  می توان به :

  • جایزه بین المللی طلایی آمریکا
  • جایزه بین المللی طلایی برای پرستیژ تجاری مادرید
  • جایزه بین المللی طلایی ۵ قاره برای کیفیت و برتری ژنو
  • جایزه بین المللی طلایی برایکیفیت و پرستیژ  تجاری ویت

اشاره کرد.

هاکوپیان، برندی خوش نام

کت و شلوار ایرانی برند گراد

کت و شلوار ایرانی برند گراد

بعضی ها تصور  می کنند که برند گراد٬ یک برند فرانسوی یا انگلیسی است. در حالی که محمد اصهفانیان در سال ۱۳۷۰ این برند را تاسیس و به نام خود ثبت کرد و در طی دو دهه اخیر در فهرست پر فروش ترین محصولات کت و شلوار تولید داخل  قرار گرفته است. نام گراد٬ الهامی از پوشاک  ایران باستان است و تصور GRADE را نداشته  باشید! گراد را رقیب شمار ۱ کت و شلوار دوزی برند هاکوپیان می دانند. گراد پس از هاکوپیان٬‌ دومین شرکت بزرگ تولید کت و شلوار ایرانی است که از تجهیزات و فناوری های مدرن در خط طراحی و تولید و عرضه  برخوردار می باشد. گراد٬ پوشاک آقایان! عنوان شعار تبلیغاتی این برند به شمار می رود.

پر فروش ترین محصولات کت و شلوار
برند گراد پر فروش ترین محصولات کت و شلوار
کت و شلوار ایرانی

از افتخارات این برند موفق کت و شلوار ایرانی می توان به: کسب لوح ویژه دومین دوره قهرمانان صنعت سال ۸۵ ٬کسب عنوان کارآفرین برتر سال ۸۵ ٬ دریافت تندیس کارآفرین برتر سال ۱۳۸۶ ٬ دریافت تندیس کارآفرین برتر سال ۱۳۸۷ ٬ برند منتخب بزرگداشت نشان های تجاری برتر ایران٬ تاسیس و مدیریت تیم کشتی گراد و کسب مقام قهرمانی لیگ برترکشتی در سال ۱۳۸۷ اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: کلوین کلاین، اصالت و زیبایی خیاطی سنتی با طراحی واقع گرایانه

کت و شلوار ماکسیم

دیگر برند صاحب نام تولید کت و شلوار ایرانی٬ برند ماکسیم است که حدود ۳۵ سال پیش توسط احمد عبدلی و محمد اعتماد پایه گذاری شد.  این برند به مرور زمان ٬ تولید کت و شلوار ایرانی را به مجموعه فعالیت های خود اضافه کرد و بیش تر نام MAXIM با تولید پیراهن مردانه و شلوار عجین شده بود.  نخستین فروشگاه  زنجیره ای عرضه  کت و شلوار ایرانی متعلق به ماکسیم است که در ابتدای کار با تولید تریکو و پیراهن وارد بازار خارجی گرای پوشاک ایران شد.

کت و شلوار ماکسیم

بیش  از ۲۰ فروشگاه در استان های کشور و چند فروشگاه اختصاصی برای بانوان دارد. محصولات این برند با کد مخصوص و قیمت یکسان در سراسر  کشور عرضه  می شود و در زمان های خاص نیز  تخفیف هایی به مشتریان ارائه می شود. کت و شلوار ماکسیم را در سایت و اینستاگرام ماکسیم دنبال کرده و با محصولات جدیدش آشنا شوید. برند ماکسیم در راستای مسئولیت اجتماعی (CSR) خود به حمایت از نابینایان و کم بینایان پرداخته  و ریاست هیات مدیره  موسسه خیریه عصای سفید را نیز بر عهده دارد. امیدواریم روش CSR ماکسیم، به فرهنگ رفتار سازمانی فعالان مد و لباس کشور نیز وارد شود تا آن‌ها در برابر جامعه و محیط زیست، مسئولانه تر رفتار کنند.

مواد اولیه محصولات کت وشلوار ماکسیم

بیشتر بخوانید:نیما بهنود، صاحب ایرانی برند نیمانی

ماکسیم را همه با محمد اعتماد می شناسند. پسر اهوازی متولد ۱۳۱۵  که فعالیتش با خبرنگاری روزنامه کیهان قبل از انقلاب آغاز شد و علاقه اش به تبلیغات سبب شد تا شرکت ماکسیم گستر در سال ۱۳۶۰ در اداره ثبت شرکت های ایران ثبت شده و کار خود را آغاز کند. او زمانی وارد این حرفه شد که بازار به اندازه  روزهای پایانی دهه نود هجری شمسی٬ قرق برند های وارداتی شرقی و غربی نبود و در دوران جنگ  تحمیلی به سر می بردیم و از نظر فناوری و امکانات مشکلات زیادی فرا روی مردم بود.

محمد اعتماد در سال  ۱۹۷۹ میلادی به عضویت سازمان جهانی تبلیغات درآمد و نگاه تلفیقی ایرانی و غربی او توانست محصولاتی را تولید کند که مشتریان بین المللی پیدا کرده و در تولید نیز از برندهای خوش نام پوشاک  آقایان باشد. محصولات ماکسیم آقایان از جوراب تا پالتو را شامل شده و در بخش بانوان نیز از مانتو تا روسری را عرضه می کند. مواد اولیه محصولات ماکسیم از کشورهای مختلفی وارد اما کارگاه های اختصاصی برای تولید پوشاک مردانه و زنانه دارد.

بیشتر بخوانید:۱۹ عطر برند بیژن پاکزاد

کت و شلوار راد

کت و شلوار راد

اگر به لباس  برخی از سلبریتی های مرد  سینما و موسیقی و حتی مجریان تلویزیونی  توجه کرده  باشید٬ نوع دوخت و الگوی دوخت تقریبا مشابهی را در همه  آن ها مشاهده می کنید. کت شلوارهای فاخر و خوش دوخت و رنگی که بعضی از سلبریتی  های مرد به  تن می کنند٬ محصولی از خانه مد راد است. کت شلواری  که احسان علیخانی در برنامه  ماه عسل و ویژه برنامه های نوروزی شبکه ۳ سیما (و البته بزودی در برنامه مسابقه استعدادیابی عصر جدید) بر تن دارد٬ اکثرا محصول خانه مد راد است. هم چنین کلیه کت و شلوار هایی که محمد رضا گلزار در برنامه مسابقه تلویزیونی برنده باش شبکه ۳ سیما بر تن دارد٬ تولید این برند ایرانی جدید محسوب می شود.

 کت و شلوار های شخصی دوز

خانه مد راد توسط امی راد تاسیس شد و خیلی زود توانست با خلاقیت در طراحی و دوخت با کیفیت کت و شلوار ایرانی ٬ محصولی پر مشتری برای جنتلمن های مشکل پسند و عاشقان کت و شلوار های  شخصی دوز شود.  برخی  از کت و شلوار سلبریتی ها در جشن حافظ و کنسرت ها و جشنواره فیلم  فجر٬ تولید این برند صاحب نام برای آقایان است. امیر راد تلاش کرده  تا از امیر آقایی٬ برانکو ایوانکوویچ٬ میلاد کی مرام و پژمان بازغی و احسان علیخانی و محمد رضا گلزار  و علی زند وکیلی٬ مشتریانی برای خود انتخاب کند تا سفیر  تبلیغاتی این برند در ایران باشند. موضوعی که در شبکه های اجتماعی این افراد نیز بازتاب گسترده پیدا کرده و بالطبع٬ مشتریان راد را افزایش داده است.

کت و شلوار های لوکس ایرانی

بسیاری از تولیدات کت و شلوار برند راد٬ الهامی از  پوشاک کلاسیک  آقایان در دهه هشتاد قرن بیستم میلادی است.

به امید آن که کسب و کار  تولیدی های پوشاک مردانه به خصوص  کت و شلوار های ایرانی روز به روز از انحصار برند های لوکس غربی و شرقی خارج شده  و لباس فاخر ایرانی به فضای مد ایرانی باز گردد. موضوعی که جشنواره مد و لباس فجر، می‌تواند اکو سیستم خوبی برای اجرایی کردن این آرمان فرصت آفرین در عرصه مد و لباس ایرانی باشد.

بیشتر بخوانید: برند زارا

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *