همه چیز درباره روز فرمالیته و لباس فرمالیته

چند سالی میشود که میشنویم عروس خانوم‌ها ترجیح میدهند چند روز قبل از مراسم عروسی ، روز فرمالیته داشته باشند پس با ما در دنیای مد و پوشاک همراه باشبد تا شما را با روز فرمالیته و لباس فرمالیته آشنا کنیم .

روز فرمالیته چیست؟

به طور خلاصه ، فرمالیته روزی است  که عروس و داماد قرار میگزارند  بجای خود روز عروسی عکاسی و فیلمبرداری داشته باشند. دلیلش این است که دیگر در روز عروسی استرس نداشته باشند و خسته نشوند. خیلی‌ها دوست دارند که لباس و آرایش خود روز عروسیشان را داشته باشند و بعضی‌ها هم دوست دارند کاملا استایل متفاوت با روز عروسی داشته باشند.
آرایش و عکاسی فرمالیته دقیقا شبیه سازی روز عروسی شماست. شما در یک روزی که نه فامیل تان جمع هستند و نه آشنای دیگری در مراسم حضور دارد به همراه همسرتان عروس و داماد می شوید. موهای تان را درست می کنید، آرایش می کنید، لباس عروس می پوشید، تاج می گذارید و دقیقا هر کاری که روز عروسی انجام می دهید را چند روز قبل مو به مو انجام می دهید. به این مراسم می گویند روز فرمالیته پیش از مراسم عروسی.
عروسی فرمالیته به شما این امکان را می دهد که عروس شدن را قبل از یک عروسی واقعی تجربه کنید. مدل راه رفتن، راحت بودن توی لباس، حتی رقصیدن و خیلی چیزهای دیگر. علاوه بر این ها می توانید دو مدل آرایش داشته باشید و با هر دو مدل آن عکس بگیرید. یکی آرایش روز فرمالیته و دیگری آرایش روز عروسی خودتان.

بیشتر بخوانید: زیباترین مدل های لباس عروس ۲۰۱۹

برای روز فرمالیته چه بپوشیم؟

خیلی ها به دنبال پاسخ این سوال هستند که برای فرمالیته چه چیزی بپوشند و چه آرایشی داشته باشند؟ برای فرمالیته خیلی ها دنبال لباس‌های خیلی خاص و گاهاً عجیب هستند خوب حق دارند چون روز خاصی هست ک تکرار نمیشود. پیشنهاد ما به شما این است که پیراهن سفید بپوشید. پیراهن های راحت و نه دست و پا گیر. چون اغلب روزهای فرمالیته در طبیعت هستند بنابراین اگر بخواهید عکس هایتان طبیعی و ساده و زیبا باشد لباس و کفش راحت بپوشید. از شینیون های شلوغ خودداری کنید ، از آرایش های خیلی سنگین نیز خودداری کنید. در حقیقت تیپ ساده بزنید.
پس زیبایی در عین سادگی بهترین پوشش برای روز فرمالیته است. لباس هایی ساده ، سبک و راحت تا بتوانید با آن با کترین خستگی زیباترین و خازره انگیز لحظات را با عکسهای خود ثبت کنید و برایتان تا مدتهای مدید در صفحه خاطرات زندگیتان به یادگار بماند.

بیشتر بخواتید: مناسب ترین انتخاب برای لباس مخصوص عروسی و مهمانی شب

چند مدل پیشنهادی برای روز فرمالیته


لباسدر بالا ما مدل های بسیار زیبا و به روز از لباس های فرمالیته را برای شما به تصویر کشیدیم تا با ایده گرفتن از آنها بتوانید در روز فرمالیته خود به زیبایی بدرخشید و در عین حال حس خوب و سبک بودن را داشته باشید به خاطر انتخاب لباس مناسب برای روز فرمالیته یا همان روز مخصوص عکس گرفتن. امیدواریم که برایتان مفید و موثر واقع شود.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *