کیارا فراگنی، فشن بلاگر ایتالیایی

کیارا فرهنگی دختر ۳۰ ساله ایتالیایی مقیم لس آنجلس که توانسته ظرف ۵ سال اخیر با انتشار قریب به ۱۷ هزار پست اینستاگرامی, یکی از فعال ترین کاربران این شبکه اجتماعی محبوب عکس محور و از مد نویس های صاحب سبک اینترنت باشد.

اینستاگرام شبکه اجتماعی محبوب عکس محور که اخرین شکار ‍۱ میلیارد دلاری کسب و ادغام «M&A» زوکربرگ «موسس فیسبوک» درسال ۲۰۱۲ میلادی به شمار می آید, بخشی از سبک زندگی دیجیتالی میلیون ها تن از شهروندان دهکده جهانی رابه خود اختصاص داده است.

حتما بخوانید: الناز گلرخ، فشن بلاگر معروف ایرانی

روزانه میلیون ها عکس توسط صدها میلیون کاربر این شبکه در اینستاگرام منتشر می شود و میلیارد ها لایک و کامنت و فوروارد و دایرکت دراین اپلیکیشن جذاب رد و بدل می شود.هویت خیلی ها به پروفایل و صفحه آنها دراین شبکه وابسته است.

خیلی ها از طریق این شبکه شناخته شدند و هم چون یوتیوب که آریانا گرانده و جاستین بیبر و سلنا گومز رابه دنیای موسیقی معرفی کرد, ظرفیت اینستاگرامی, بستر خوبی برای معرفی طیف های گسترده ای از استعدادهای هنری, ورزشی, خلاقیت و کسب و کار درسال های اخیر شد.

امروزه از طریق هشتگ های اینستاگرام که بازوی تبلیغاتی و بازاریابی فوق العاده شگفت انگیز در کارآفرینی دیجیتالی و فضای تجارت اینترنتی جهان محسوب می شود, میتوان به دیدار مناطق گردشگری, تفریحی, گالری ها, موزه ها, شهرها, کشورها, برندهای مد و لباس و تجهیزات صنعتی و فعالان خدمات در سراسر جهان رفت و با دنیایی از شگفتی ها و امکانات و قابلیت ها آشنا شد.

بیش از ۴۵۰ میلیون عکس بر روی هشتگ فشن در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده اســت.

حتما بخوانید: شکیرا و پیکه، زوج هنری_فوتبالی دنیای مد

در حقیقت اینستاگرام و هشتگ ها, فرصتی عالی برای فعالان کسب و کار در حوزه های مختلف در اقصی نقاط جهان شده تا از این بستر, برای معرفی قابلیت ها و توانمندی های خود در طیف های متنوعی از تجارت و صنعت و خدمات اســتفاده کنند. حتی هشتگ ها, امروزه ابزاری سیاسی و اطلاع رسانی برای ارائه خواست ها و نظرات عمومی هستند

در اینستاگرام, امروزه هم چون ظهور فود بلاگر ها یا توریسم بلاگر ها که ما رابا دنیای غذا و طعم و مزه و مناطق دیدنی جهان آشنا میکنند, شاهد پدیده ای به نام فشن بلاگر ها هستیم که تلاش دارند تا اسـتایل ها, فیگورها, طرح ها و نقش ها و رنگ ها در قالب دنیای جذاب مد به زبان ساده در اختیار صدها میلیون عاشق این فضا قرار دهند

و به نوعی, مشاوران رایگان و آنلاینی برای آشنایی با جدیدترین برندها و طرح ها و خلاقیت های مزون ها و خانه های مد جهان به شمار می روند.

فشن بلاگر ها می کوشند تا نظر خودرا درباره جدیدترین برندهای کیف و کفش و لباس مردانه و زنانه و اکسسوری های و دنیای هیجان انگیز تزیینات لباس و بدلیجات و تحلیل کلکسیون طلا و جواهرات و اســتایل سلبریتی ها در اختیار عاشقان مد گردی قرار داده و آنها را برای انجام امور طراحی فشن خود, یاری دهند.

اگر علاقه دارید با استایل هایی که کاربران مد گرد اینستاگرام, به صورت لحظه به لحظه در فضای مجازی بارگذاری و به اشتراک میگذارند آشنا شوید, به هشتگ « FASHION و FASHIONBLOGGER » بروید که با دنیای تازه و هیجان انگیز مواجه خواهید شد.

جاییکه بیش از ۴۰۰ میلیون عکس از لباسهای زمستانی و تابستانی در طرح ها و رنگ های مختلف از معمولی تا لاکچری توسط مدگردهای این شبکه اجتماعی محبوب منتشر شده است.در میان هشتگ گردی ها و لایک بازی های اینستاگرام, فشن بلاگرها برای کاربران این حوزه, توجهات زیادی رابه خود معطوف کرده اند که یکی از آنها, کیارا فراگنی, مد نویس مشهور ایتالیایی به شمار می‌رود.

کیارا فراگنی

کیارا فراگنی, مد نویس مشهور ایتالیایی کسی است که در لیست ۱۰ فشن بلاگر مطرح جهان قرار دارد. این دختر خوش استایل و خوش چهره لومباردی ایتالیا که اینروزها در بورلی هیلز کالیفرنیا زندگی می کند, ظرف ۵ سال اخیر بیش از ۱۷۵۰۰ پست در اینستاگرامش بارگذاری کرده و قریب به ۱۱٫۵ میلیون فالور دارد. یعنی شمار فالورهای ایشان از مدلهای ویکتوریا سکرت و میس ورلد های دنیا دریک دهه اخیر بیشتر است.

بیوگرافی و عکس های کیارا دختر زیبای مدلینگ میلیونر در اینستاگرام
استایل خیابانی کیارا فراگنی

حتما بخوانید: استایل بردپیت

وی با این که رشته حقوق را نیمه تمام رها کرد, وارد دنیای مد و لباس شد و از وبلاگ بلوند سالاد خود, اطلاع رسانی اینترنتی فشن را از دید خود آغاز کرد و سپس فعالیتش را در اینستاگرام و یوتیوب ادامه داد.

بیوگرافی و عکس های کیارا دختر زیبای مدلینگ میلیونر در اینستاگرام
کیارا فراگنی

در عکسهایی که وی هرروز از استایل های خیابانی و کژوال و رسمی به اشتراک می گذارد, او را با کیف و کفش و کلکسیون طلا و جواهرات و اکسسوری های جذاب و گران قیمتی مشاهده میکنیم که بعضا توسط برندهای مطرح جهان در اختیار ایشان قرار گرفته تا با فوتوشوت های معمولی, طرح هایی از کلکسیون های این شرکت ها را در اینستاگرامش معرفی کند. عده ای از این پست ها, ده ها هزار دلار برای کیارا درامد داشته اســت.

کیارا فراگنی بر روی جلد نشریه « l’economic » ایتالیا که با معرفی اکسسوری های جذاب سواروسکی اتریش همراه شده است

کیارا را باید یکی از میلیونرهاهی اینستاگرام دانست که در سن ۳۰ سالگی توانسته دو درصد کل کاربران اینستاگرام را طرفدار مد و اســتایل و رنگ بندی لباس ها و محصولات مورد علاقه اش کند.

وی عاشق کیف و کفش شانل است. اکسسوری های سواروسکی و همچنین پالتوهای گوچی, از جمله علایق وی در ست بندی بوده و بارها در چند ماه اخیر, پست هایی مبنی بر معرفی این محصولات محبوبش رابه اطلاع هوادارانش رسانده است.

برای آشنایی با نوشته های این فشن بلاگر جوان, عکسهایی از ایشان را در زیر مرور میکنیم

بیوگرافی و عکس های کیارا دختر زیبای مدلینگ میلیونر در اینستاگرام

حتما بخوانید: دیوید گندی، گران ترین مدل مردانه

از کلکسیون استایل های خیابان کیارا که ما رابا سبک ست کردن لباسهای زمستانی با رنگ ها و طرح های مختلف آشنا می کند. برای اطلاعات بیشتر به هشتگ « SHOPTHEBLONDESALAD » استفاده کنید

کیارا نشان می دهد که میتوان با فوتوشوت های معمولی بدون سایه و فیگورهای خاص و روایتی خودمانی از سبک زندگی گردشگری فشن «FASHION TOURISM» و معرفی برندها, با جادوی هشتگ ها, از اینستاگرام درآمد زایی کرد.

مصداقی برای درآمد سازی از ایده های دیجیتالی کیارا هم چون جنیفر لوپز و ویکتوریا بکهام و لیدی گاگا, کلکسیون برند خودرا از سال گذشته رونمایی کرد و احتمالا به زودی کلکسیون عطر وی نیز وارد بازار می شود که با نت های شگفت انگیز, وارد محصولات آرایشی و بهداشتی بانوان و آقایان شیک پسند شود.

بیوگرافی و عکس های کیارا دختر زیبای مدلینگ میلیونر در اینستاگرام

بیوگرافی و تصاویر کیارا دختر زیبای مدلینگ میلیونر در اینستاگرام ،بیوگرافی کیارا دختر مدلینگ میلیونر در اینستاگرام ،کیارا دختر مدلینگ اینستاگرامی،کیارا دختر مدل میلیونر،کیارا مدلینگ در اینستاگرام و درآمد،زیباترین دختر پول دار اینستاگرام،دختر زیبای مدلینگ در اینستاگرام،عکس دختر زیبا در اینستاگرام

حتما بخوانید: حمید فدایی، مدل سرشناس ایرانی در پاریس

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *