خوشتیپ ترین ورزشکار زن جهان + تصاویر

خوشتیپ ترین ورزشکار جهان
زیباترین ورزشکار زن

“ماریا شاراپووا” در لیست شیک ترین ورزشکاران جهان قرار گرفت. جایگاه این تنیسور روس از کریستین رونالدو نیز بالاتر است. به گزارش اسپوتنیک بر اساس فهرست منتشر شده توسط مجله مصور ورزشی “Sports Illustrated”، ماریا شاراپووا بازیکن تنیس تیم ملی روسیه به عنوان یکی شیک ترین ورزشکارهای جهان شناخته شده است. این تنیسور اهل روسیه در رتبه دهم لیست زیباترین ورزشکاران سال و حتی برتر از کریستین رونالدو مهاجم تیم رئال مادرید (رتبه ۱۱) قرار گرفت.

به گزارش این روزنامه:”وقتی شاراپووا در ملاء عام در لباس ورزشی ظاهر می شود، استایل او بسیار ساده، شیک، با ترکیبی از خطوط روشن و رنگ های متین است. زمانی که او بر روی فرش قرمز قدم می گذارد، لباس هایی را انتخاب می کند که قد بلند او را نمایان می کند”.

زیباترین ورزشکار جهان
خوش استایل ترین ورزشکار زن

بیوگرافی ماریا شاراپووا

ورزش‌ تنیس‌در میان زنان‌ از زمانی‌ به‌ اوج‌ رسید که‌ (اشتفی‌گراف‌) تنیسور آلمانی‌ خود را به‌ صدر جدول‌ رساند و با قهرمانی‌های‌ پی‌ در پی‌، توانست‌ این‌ورزش‌ را در رده‌ زنان‌ بر سر زبان‌ها بیندازد، قبل‌ وبعد از (گراف‌) که‌ در حال‌ حاضر همسر(آندره‌آغاسی‌) است‌، کسی‌ به‌ مانند او در رده‌زنان‌ در این‌ ورزش‌ به‌ معروفیت‌ نرسید تا این‌ که‌…

او در صدرجدول‌ رتبه‌بندی‌ انجمن‌ تنیس‌بازان‌ زن‌ جهان‌قرار گرفت‌. در ۵۲ هفته‌ رقابت‌های‌ مختلف‌ او دربین‌ شرکت‌کنندگان‌ بهترین‌ نتیجه‌ را کسب‌ کرد. گفتنی‌ است‌ که‌ ماریا پانزدهمین‌ نفری‌ است‌ که‌موفق‌ به‌ تصاحب‌ این‌ عنوان‌ در طول‌ تاریخ‌ ۳۰ساله‌ حیات‌ این‌ انجمن‌ شد.

روسیه‌ به‌ داشتن‌ یک‌ تنیسور زن‌ افتخار می‌کند تا حدی‌ که‌ روز ۳۱ مرداد ۸۴ را به‌ عنوان‌ روزتاریخی‌ در ورزش‌ ملی‌ روسیه‌ اعلام‌ کرده‌ است‌زیرا در این‌ روز تنیس‌باز شماره‌ یک‌ روسیه‌ درصدر جدول‌ رتبه‌بندی‌ جهان‌ جای‌ گرفت‌.(ماریاشاراپووا) کاری‌ را انجام‌ داد که‌ تا قبل‌ ازاو هیچ‌ یک‌ از بانوان‌ ورزشکار شوروی‌ سابق‌ و یاروسیه‌ موفق‌ به‌ انجام‌ آن‌ نشده‌ بودند.

خوشگلترین ورزشکار جهان

ماریا شاراپووا  تنیس‌باز شناخته‌شده روس و دارنده ۵ عنوان قهرمانی مسابقات گرند اسلم تنیس جهان است. او در سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۱۲ رتبه اول بین تنیس‌بازان زن دنیا را کسب کرد. او در سال ۲۰۰۸ با کنار زدن رقبایی مانند ژوستین آنه و آنا ایوانوویچ قهرمان اولین گرند اسلم سال یعنی مسابقات تنیس آزاد استرالیا شد.

شاراپووا نخستین زنی روسی است که در صدر جدول رتبه‌بندی انجمن تنیس زنان جهان قرار گرفت. در ۵۲ هفته رقابت‌های مختلف، او دربین شرکت‌کنندگان، بهترین نتیجه را کسب کرد. گفتنی است که ماریا پانزدهمین نفری است که موفق به تصاحب این عنوان در طول تاریخ ۳۰ساله حیات این انجمن شده است. شاراپووا بیشترین دستمزد را در بین زنان ورزشکار دریافت کرده‌است. با آن‌که در آمریکا زندگی می‌کند اما ملیت روسی خود را حفظ کرده‌است.

ماریا شاراپووا که یکی از ثروتمندترین زنان جهان ،نیز شناخته میشود سلفی های متعددی را در صفحات اجتماعی منتشر کرده است که همین او را ملقب به یکی از چهره های سلفی باز کرده است. شاراپووا یکی از اینستا بازترین ورزشکاران زن هست که در سال های اخیر به عنوان مدل و سفیر تبلیغاتی برندهای مختلف نیز فعالیت دارد.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

لباس‎ و اکسسوری‎های مورد نیاز خانم‎ها در فصل تابستان

دنیای مد و لباس: چیزی که در فصل تابستان اهمیت دارد، راحتی و خنکی ست. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *