رنگ موهای خاص

“ترکیب رنگ مو”هایی که اکثر خانم ها از آنها استفاده می کنند مثل رنگ موهای بلوند دودی و عسلی،رنگ موهای فانتزی، رنگ موهای گرم و روش رنگ کردن موهای سفید را در این گزارش برایتان خواهیم گفت.

رنگ موهای پرطرفدار رنگ موهایی موسوم به «فانتزی» است که اتفاقاً از جمله پیشنهادهای منتخب کارشناسان زیبایی در سال ۲۰۱۹ هم هست. این رنگ موهای متنوع یکی از پرطرفدارترین رنگ موها در بین دختران جوان است که اتفاقاً به چهره ظاهری لطافت می‌بخشد. در واقع این رنگ‌های فانتزی در تناژهای مختلف از جمله رنگ‌هایی هستند که برای رسیدن به آن‌ها باید ابتدا موهایتان را دکلره یا بی‌رنگ کنید. از قرمز و صورتی گرفته تا سبز و آبی با این رنگ موها می‌توانید به هر آنچه می‌خواهید برسید. اگر قصد دارید یک رنگ موی فانتزی شیک و مد روز داشته باشید بهتر است این رنگ موها را با تکنیک «بالیاژ» امتحان کنید.

برای اینکه رنگ مو به زیبایی هرچه بیشتر دیده شود لازم است ابتدا موها به رنگ پایه برسند. برای رنگ مو صورتی لازم است موها را با دکلره کردن به پایه ۷ برسانید. در این پایه موها معمولا رنگ بلوند کثیف خواهند داشت.

از آنجایی که دکلره کردن موها کاری کاملا تخصصی است و کوچک ترین اشتباه در مراحل انجام کار با آسیب جدی برای موها همراه است بهتر است انجام این کار را به یک متخصص در زمینه رنگ مو بسپارید.

رنگ مو صورتی ملایم می تواند یکی از رنگ های رویایی و منحصر به فرد برای فصل بهار باشد. شما می توانید به سادگی و با ایجاد پیچ و تاب هایی به سبک فرانسوی مدل و رنگ مو خود را به زیباترین شکل ممکن نشان دهید و استایل بهاری متفاوت تری را تجربه کنید.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *