معرفی برند مطرح حجاب در دنیای مد ؛ برند نیسما

صنعت مد همواره به دنبال ایجاد تنوع است و این روزها می‌توان حجاب را در برندها و مجموعه لباس‌های بسیاری دید. به‌علاوه افراد زیادی در فضای مجازی به دنبال نشان دادن استایل‌هایی زیبا و با حجاب هستند. برندهای مطرحی از جمله برند نیسما که در آلمان فعالیت می‌کند، در این زمینه راه‌اندازی شده‌اند.
حرکت کردن با دنیای مد محدود به سن، جنس، ملیت و مذهب نیست. مسلمانان هم می‌توانند استایل زیبا و مد روز داشته باشند و در دنیای مد فعالیت کنند. اخیرا کمپانی‌های مد، نشان داده‌اند که تمایل دارند در مجموعه کارها و طرح‌هایشان از حجاب استفاده کنند. تنوع در این صنعت تا طراحی لباس شنا برای زنان مسلمان هم پیش رفت. برندهای زیادی در سراسر دنیا به این منظور شکل گرفته‌اند.

حتما بخوانید: حجاب در کشورهای مختلف جهان

درباره‌ی برند نیسما

حتما بخوانید: حجاب زنان و دختران در کشورهای اسلامی

نیسما اولین برند تجاری حجاب در اروپا است. این برند به سرعت در اروپا و سراسر جهان رشد کرد و این پیشرفت را مدیون تیم قوی و مشتریان وفادار خود است. هدف این برند، معرفی بهترین برندهای حجاب به زنانی است که به پوشیدگی و آراستگی اهمیت می‌دهند. نیسما از یک کلمه‌ی عربی به معنای «نسیم» گرفته شده است. این کلمه، لغت «نسا» را نیز در خود دارد که در زبان عربی به معنای «زن» است.
ترکیبی از زن و نسیم؛ یک استایل جدید و زیبا که در عین شیک‌پوشی از موازین اسلامی نیز فاصله نمی‌گیرد. برند نیسما در وبسایت خود نوشته است: « هدف ما این است که آرزوی شما را برآورده کنیم. اگر لباس دلخواه شما در محصولات ما نیست، حتما به ما اطلاع دهید.

این فروشگاه برای شما تاسیس شده است.  به خودتان انگیزه بدهید و هرگز فراموش نکنید که یک زن باید شأن خودش را حفظ کند.»این برند قصد دارد اولین انتخاب هر زن و دختر مسلمانی که به شیک‌پوشی در موقعیت‌های مختلف مانند میهمانی، محل کار، دورهمی و… اهمیت می‌دهند، تبدیل شود. آن‌ها می‌خواهند نشان دهند که زنان مسلمان هم می‌توانند با حفظ ارزش‌های اسلامی، مد روز و شیک ظاهر شوند.
زنان مسلمان می‌توانند مانند زنان دیگر به پوشش خود اهمیت بدهند و برای رسیدن به اهداف‌شان در کشورهای مختلف یا شرایط متفاوت، از هویت خود دست نکشند.
محصولات طراحی‌های این برند شامل روسری و شال، لباس ورزشی، دامن، شلوار، لباس شب و کالکشن‌هایی ازجمله «کالکشن سیاه» و «کالکشن عید» است. اکسسوری و لباس شنا نیز در برنامه‌های این برند قرارد دارد.
این لباس‌ها شامل رنگ ها و طرح های مختلفی است و با حفظ پوشیدگی، استایل‌های زیبایی را به نمایش می‌گذارد. می توان گفت تقریبا از همه‌ی رنگ‌ها در این طرح‌ها استفاده شده، حتی از رنگ‌های شارپ و این کمی لباس های این برند را متفاوت می‌کند. تنوع رنگ و هماهنگی میان آن‌ها ست‌کردن لباس‌ها را راحت‌تر می‌کند.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

چند مدل لباس و اکسسوری از رنگ سال ۲۰۲۰- ۹۹

هاتیک: چیزی به عید نوروز نمانده است. در این مقاله می خواهیم به چند مورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *